A+
A
A-
48-son ayrim fanlar chuqur organiladigan ixtisoslashtirilgan maktab - internati.

Manzili: Xonqa tumani Andalib ko'chasi 1 a uy

Telefon: (0362) 399 12 00

Faks: (0362) 399 25 83

e-mail: xonqa48imi@umail.uz

  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
Sayt haqidagi fikringiz
Ajoyib
Yomon emas
Qoniqarli
Kamchiliklar ko`p

 
.
dle dle.
.
.
psp
.
.
.
.
» » » Ochiq darslar tahlili
 

Ochiq darslar tahlili

 

 

     " chik darslar fstivali "da  otiladigan  chiq darslarni kuzatish va tahlil qilish

1. Dars tahliliga kirgan sana________________

2. Sinf _______________________________

3. Fan _______________________________

4. Oqituvchining ismi-sharifi _______________

5. Davmat _____________________________

6. Mavzu ______________________________

8. Darsning maqsadi ______________________

9. Darsga kirishdan maqsad __________________

Darsni bahlash mznlari

     

Darsni bahlash mzni

Koyilgan ball

Past ball izhi

I. Oqituvchining darsga tayyorgarligi

1

Dars ishlanmasi, korgazmalari va uning sifati

 

 

2

Ishlanmada mavzuning DTS talablari va tarbiyaviy maqsadlarini kng yoritilishi

 

 

3

Oqituvchining dars mavzusini ilmiy-uslubiy va pdaggik jihatdan ozlashtirganligi

 

 

4

Oz mutaassisligiga dir yangi ilmiy-nazariy abrtlar bilan qurllanganligi

 

 

5

Darsda kmpyutr yoki tnika vsitalaridan fydalanishi

 

 

6

Darslik matriallaridan tashqari qoshimcha adabiyotlardan fydalanishi

 

 

II. Oqituvchining darsni tashkil etish faliyati

1

Darsda vaqtni togri taqsimlash

 

 

2

Darsda korgazmali qurllardan orinli fydalanishi va uning samaradrligi

 

 

3

Dars jarayonida oquvchilarni Vatanga muhabbat, sadqat, milliy qadriyatlarimizga hurmat bilan qarash ruhida tarbiyalashi

 

 

4

Oqituvchining darsda yangi matrialni oquvchilar tmnidan toliq ozlashtirishga erishishi

 

 

5

Darsdan fydalanish samaradrligi

 

 

6

Oqituvchining darsda turli uslublardan oz ornida samarali fydalanishi

 

 

7

Oquvchilarning mustaqil ijdiy ishlari va erkin fikrlash qbiliyatini ostirishni tashkil eta bilishi

 

 

8

Darsda darslik va qoshimcha adabiyotlardan fydalanishi

 

 

9

Oquvchi bilan oqituvchi ortasidagi mumala madaniyati

 

 

10

Har bir oquvchiga diffrntsial yondshuvi

 

 

11

Oquvchilar bilimini ryting assida togri bahlashi

 

 

12

Uy vazifalarining bajarilishini nazrat qilish ahvli

 

 

13

Darsda muammlarning qoyilishi va hal qilinishi

 

 

14

Oquvchining nutq madaniyati va uni rivjlantirishi

 

 

15

Otilgan mavzularning takrrlanishi va yangi mavzu bilan bglab lib brilishining maqadga muvfiqligi

 

 

16

Butun dars davmida oquvchilarning bilim egallash faliyatining togri tashkil etilishi

 

 

17

Darsda oquv daftarlari bildan ishlashning ahvli

 

 

18

Oquvchilarning nazariy bilimlarni amaliyotda qollay bilishiga etibr qaratishi orgatilishi

 

 

19

Sinf oquvchilarining faliyati

 

 

20

Fanlarar bglanish va uni qollay lish uslubi

 

 

21

Oquvchilarda oqish uchun masuliyat hissini tarbiyalashga erilishilganligi

 

 

td width= dle

  • Gov.Uz
  • Lex.Uz
  • Oliy Majlis
  • Oliy Majlis
  • Xalq ta`imi vazirligi