A+
A
A-
48-son ayrim fanlar chuqur organiladigan ixtisoslashtirilgan maktab - internati.

Manzili: Xonqa tumani Andalib ko'chasi 1 a uy

Telefon: (0362) 399 12 00

Faks: (0362) 399 25 83

e-mail: xonqa48imi@umail.uz

  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
  • Css Template Preview
Sayt haqidagi fikringiz
Ajoyib
Yomon emas
Qoniqarli
Kamchiliklar ko`p

 
.
dle dle.
.
.
psp
.
.
.
.
» » » Dars tahlili
 Dars tahlili turlari
 

 Darsning ilmiy tahlili:
 

1.Oqituvchining ilmiy jihatdan (ozi mutaassis bolgan fanni ilmiy assda chuqur bilishi) qurllanganligi.

2.Shu kungi darsga ilmiy jihatdan tayyorgarlik hlati.

3.Oz mutaassisligiga id eng yangi ilmiy-nazariy abrtlar bilan qurllanib brishi.

4.Dars jarayonida ilmiy qida va tariflarning togri bayon etilishi hamda ilmiy atamalarning oquvchilarga singdirib brilishi.

5.Darsda talimning oziga s ususiyatlarini hisbga linishi.

6.Darslik matriallarining qoshimcha adabiyot matriallari bilan byitilishi.

7.Oquvchi bajarayotgan labratriya, amaliy hamda mustaqil ishlarning ilmiy yonalish boyicha maqsadga muvfiqligi.

8.Oquvchilar ulsasining ilmiy jiatdan togri, qisqa va mukammal bayon etilishi amda uni oqituvchi tmnidan nazrat qilinishi.

9.Dars davmida, yangi mavzuni bayon etish jarayonida talimning tarbiya bilan bglanishi.

10.Oqituvchi va oquvchilarning ilmiy nutq madaniyati.

 


Dars mtdik jihatdan tahlili

 


1. Dars    jarayonidagi  oqituvchi va  oquvchilar faliyatining tashkiliy shakllariga kora:

a) hikya usuli;

b)gzaki bayon usuli;

v)  suhbat usuli.

2. Oquvchilarning ozlashtirishiga kora:

a) oqituvchining sozlash usuli;

b) korgazmali qurllardan fydalanish usuli;

v) darslik,  knturli karta,  diagramma yoki jadvallar bilan ishlash usuli;

g)  labratriya asbblari bilan ishlash usuli;

 d) tnika vsitalaridan (abrt tnlgiyalari, kinfilm, diafilm, vidmagnitfn, tlvizr kabilar) fydalanish usuli;

) sinf dskasidan, ggrafiya, tariyoki zlgiyaga tgishli bolgan turli kartalardan fydalanish usuli kabilar


Darsning didaktik tahlili:

 


1. Oqituvchi bayonining sinf oquvchilari jamasiga tola tushunarli bolishi va bu bayonning izchil ravishda oquvchi ngiga tib brishi.

2. Oqituvchi fikrining siyosiy-gyaviy jihatdan tarbiya talabiga ms bolganligi.

3. Barcha oquvchilarning oqituvchi brayotgan matrialni ngli ravishda ozlashtirishlari.

4. Oqituvchi bayonida rivjlantiruvchi va muammli talimning mavjudligi.

5. Oqituvchi fikrining izchilligi.

6. Dars jarayonida yoki yangi mavzuni bayon qilida korgazmali qurllardan, tarqatma matriallari va tnika vsitalaridan fydalanishning maqsadga muvfiqligi yoki nmuvfiqligi.

7. Ekskursiya, tajriba, labratriya va amaliy ishlarning maqsadga yonaltirilgan hlda otishga erishilganligi.

8. Darslik bilan ishlashning togri bolishi.

9. Misllarning talim-tarbiya birligi mazmunida yonalishi.

10. Darsni malum bir tizimda lib brilishi.

 


Darsning umumpdaggik-psilgik tahlili:

 


1. Oquvnasi yoki sinf nasining dars otishga tayyorgarlik hlati (dars jihzlari).

2. Oquv nasi yoki sinf nasining sanitariya-gigina hlati.

3. Oqituvchining dars mavzusi va uning talimiy, tarbiyaviy maqsadi.

4. Oqituvchining mazkur darsga ilmiy-mtdik va pdaggik-psilgik jihatdan tayyorlanganlik darajasi.

5. Oqituvchining darsni tashkil etishi va dars etaplaridan togri fydalanishi.

6. Oqituvchining oquvchilarga talim-tarbiya brishida pdaggik jihatdan namunali shas darajasiga kotarila lganligi.

7. Oquvchilar bilimiga qoyiladigan bahning adlatli va izhli bolishi.

8. Oquvchilarning darsdagi falligi, intizmi, mustaqil fikr yuritishi hamda mazkur fan asslarini ozlashtirib lganlik darajasi.

 

 

Dars tahlili

 

 

     

 

dle

  • Gov.Uz
  • Lex.Uz
  • Oliy Majlis
  • Oliy Majlis
  • Xalq ta`imi vazirligi